Hedman Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 På lördag så spelar väll Sverige VS Slovenien? Haha, den matchen var ju förra helgen ;), däremot är det Sverige - Ukraina på Måndag ( 1/6 ) Grupp C är tajt, vem som helst kan åka ur i den. Jasså, men vilka är det som spelar imorrn da? Tyckte att jag såg en reklam om nån match imorn. Okey, men det är match mot Ukraina på Söndag (skrev fel förut) och jag tror inte dom har nån match 1 dag innan den.http://www.fotbolls-em-2008.se/Tror som sagt Spanien eller Tyskland, hade även sagt Holland, Italien och Portugal. Men Holland har för dåligt försvar,Italien för dåligt mittfält och Portugal har petat Maniche som var väldigt viktig för Portugal i VM 06, lär inte klara sig lika långt i EM som i VM. Alltså Spanien - Tyskland i Final. Vad var det jag sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 (Detta är sant, jag lovar.) Trodde att Sverige skulle falla i sin grupp och Spanien skulle vinna gruppen tvåa Ryssland, trea Sverige fyra grekland. Trodde också att Spanien och Tyskland skulle mötas i finalen, och att Spanien skulle vinna med ett noll. Gissa också på Villa som skyttekung. Jag LOVAR! Detta är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Jaha nu vann Spanien inte oväntat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 På lördag så spelar väll Sverige VS Slovenien? Haha, den matchen var ju förra helgen ;) , däremot är det Sverige - Ukraina på Måndag ( 1/6 ) Grupp C är tajt, vem som helst kan åka ur i den. Jasså, men vilka är det som spelar imorrn da? Tyckte att jag såg en reklam om nån match imorn. Okey, men det är match mot Ukraina på Söndag (skrev fel förut) och jag tror inte dom har nån match 1 dag innan den.http://www.fotbolls-em-2008.se/ Tror som sagt Spanien eller Tyskland, hade även sagt Holland, Italien och Portugal. Men Holland har för dåligt försvar,Italien för dåligt mittfält och Portugal har petat Maniche som var väldigt viktig för Portugal i VM 06, lär inte klara sig lika långt i EM som i VM. Alltså Spanien - Tyskland i Final. Vad var det jag sa? Att Spanien skulle möta Tyskland i final. x) Nu blir det fest i spanien och jag ska dit den här veckan. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (Detta är sant, jag lovar.) Trodde att Sverige skulle falla i sin grupp och Spanien skulle vinna gruppen tvåa Ryssland, trea Sverige fyra grekland. Trodde också att Spanien och Tyskland skulle mötas i finalen, och att Spanien skulle vinna med ett noll. Gissa också på Villa som skyttekung. Jag LOVAR! Detta är sant. Då skulle du skrivit det innan em hade börjat. ÄGGPOTATIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Mm, jag vet, MEN JAG VISSTE ATT DENNA TRÅD FANNS ÄGGPOTATIS!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR INTE SÅ OFTA INNE PÅ DETTA FORUM!!!!! ÄGGPOTATIS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Jag tror Spanien vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (Detta är sant, jag lovar.) Trodde att Sverige skulle falla i sin grupp och Spanien skulle vinna gruppen tvåa Ryssland, trea Sverige fyra grekland. Trodde också att Spanien och Tyskland skulle mötas i finalen, och att Spanien skulle vinna med ett noll. Gissa också på Villa som skyttekung. Jag LOVAR! Detta är sant.aa, du visste ju säkert också vilka som skulle göra mål ialla matcher,vilka som skulle skada sig,vilka som skulle bli avstängda och hur alla matcher skulle sluta. Men du kanske har super-krafter vad vet jag :/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 NÄ FAKTISKT INTE! Jag chansade bara. Men att det skulle bli Tyskland och Spanien i final, var jag RÄTT SÅ säker på. Jag kände det på mig. Resten chansade jag. Ni behöver inte rom mig, men det är sanningen! Jag hade rätt på det jag sa bara för att jag chansade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.