fruesgkuas Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Du betalar ibland 599kr för ett spel som håller i en vecka tills du klarat ut det. Sen inhandlar du ett nytt nästa månad. Är det bättre? Jag tror inte att det finns någon person på denna jord som är mellan 10-70 år som köper sina spel.. de laddar ned med bitcomet eller något annat nedladdningsprogram -_- fast jag kan ha fel. Nu var du inte seriös va?P: nej, men i princip så är det en större mängd har spelat PW i typ en vecka nu och är trött, lol ska fixa world of warcraft igen, spelar hällre på min 70 Pally eller 59 lock och 40 warrior :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag ser ironi i detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jag ser ironi i detta. You came, you saw, you did it all lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 perfect world är ju ett spel som påminner om typ "Barbie-world", allting är så lyckligt och fint. lalala! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 perfect world är ju ett spel som påminner om typ "Barbie-world", allting är så lyckligt och fint. lalala!lol :P Om ni inte orkar betalla för WoW kör på private men retail är mycket bättre in rollbacks ftw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg