I Need Help Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Vet någon hur man göra vanliga soldater (tex: Footmans) till hjältar? Och hur spelar man in filmer på World Editor? Redigerat 21 Mars 2004 av I Need Help Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Nej, jag vet inte riktigt men du kan kolla in denna webbsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
I Need Help Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 F*n det står ej där! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vet någon hur man göra vanliga soldater (tex: Footmans) till hjältar? Och hur spelar man in filmer på World Editor? shaa jag tror nog inte direkt att man kan spela in filmer där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vet någon hur man göra vanliga soldater (tex: Footmans) till hjältar? Och hur spelar man in filmer på World Editor? Går det ens att göra Footmans till hjältar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
herr snögubbe Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 ok, jag vet inte hur man gör filmer, men jag vet hur man fixar footmens. Jag kanske inte skriver så detaljerat nu eftersom jag inte har möjligheten att kolla pga fel dator, men jag ska försöka. Du går in på filen där du ändrar allas gubbars skada, liv mm. Där kan du ändra från "footman" till "hero". du kan även byta namn till tex "The terminator" istället för "footman". Nrä du väl har ändrat från "footman" Till "hero" så högerklickar du på gubben och gör så att han får en "hero's inventory". Klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
I Need Help Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Tack, jag ska försöka... men den där listan där man kan ändra namn m.m, den är rätt lång så jag skulle vilja ha hjälp med vad rubriken heter...(tex: på rubriken Footman kan man ändra namnet om du förstår). Eller den kanske bara heter Hero? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.