Gäst Logfan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Kuddmannen jag kan göra lite terräng har ett perfekt program för det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) 1. Den var bra men jag kommer att göra om huvudet lite 2. F*n va bra! Om du gör bra ifrån dig kan du få lite lön ;) Vad för städer behöver du? Var dock jävligt länge sen jag mappade men jag kan lova dig att det kommer finnas mycket detaljer m.m, blir du missnöjd ändrar jag det. Och nej, jag behöver ingen lön jag gör det för att det är kul ;) googlade lite till... Alltså, hur tror du att man ska kunna använda sådär små städer? :/ Redigerat 19 Juni 2008 av Aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Paint FTW! Om ni behöver grejer att göra städerna av så finns det här! http://www.spriters-resource.com/nintendo/pokemon/pkmnfrlg/Pokemon_FRLG_Tilesetrips.png Jag lägger in en film i början för dem som vill göra Pokemon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Smaskiga grejer. Jag kan väl göra en liten stad till dig då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Schyst! :D Jobbar på demot just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Kommer dock ta riktigt lång tid eftersom jag älskar att lägga till detaljer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ok men kom ihåg att det sk vara fr/lg grafik :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ja grejerna där uppe är väl från Fr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Yepp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 hej vill ni köra på mitt rollspel?. Tråden heter Kanto Äventyret (Rollspel) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ja, har satt igång nu? Måste ha vanliga hus ochså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Fixar jag: http://www.spriters-resource.com/nintendo/pokemon/pkmnfrlg/pkmnfrlg_tileset1.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg