Hoppa till innehåll

Pokemon Metal


DjLudde
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 161
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Gäst Logfan

Ja, Får leta upp lite andra hus dem husen du skicka är det fullt med streck i.

 

Iallafall ska gå och göra en grej men är tillbaka om 30 min.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skrattar så j*vla mycket, skaparen har tydligen ingen kunskap inom gamemaker alls, man sätter väl för f*n inte ut karaktärers sprites i mappen så de är fast där, man sätter ut dem manuellt i gamemaker. Ledsen för att förstöra det roliga, men nu får ni göra om mycket...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ROBLOX

Jag skrattar så j*vla mycket, skaparen har tydligen ingen kunskap inom gamemaker alls, man sätter väl för f*n inte ut karaktärers sprites i mappen så de är fast där, man sätter ut dem manuellt i gamemaker. Ledsen för att förstöra det roliga, men nu får ni göra om mycket...

skaffa et liv! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Till och med här förstör du :/ Patetiskt.

Ursäkta? Jag hjälper ju till, jag skriver att man inte sätter ut sprites på mappen, utan det gör man i gamemaker. Sedan ska du inte använda mina fraser ditt patetiska wannabe.

 

Jag skrattar så j*vla mycket, skaparen har tydligen ingen kunskap inom gamemaker alls, man sätter väl för f*n inte ut karaktärers sprites i mappen så de är fast där, man sätter ut dem manuellt i gamemaker. Ledsen för att förstöra det roliga, men nu får ni göra om mycket...

skaffa et liv! :angry:

 

Se ovanför, jag hjälper till, och skaffa en svensklektion, du lär behöva det då du inte kan stava riktigt. Redigerat av LeWho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skrattar så j*vla mycket, skaparen har tydligen ingen kunskap inom gamemaker alls, man sätter väl för f*n inte ut karaktärers sprites i mappen så de är fast där, man sätter ut dem manuellt i gamemaker. Ledsen för att förstöra det roliga, men nu får ni göra om mycket...

 

skaffa et liv! :angry:

 

Se ovanför, jag hjälper till, och skaffa en svensklektion, du lär behöva det då du inte kan stava riktigt.

 

 

jaha då. Varför säger du såhär då hela tiden att alla har förlite kunskap då. Han har förlite kunskap hit och han har för lite kunskap ditt. Stäng munnen någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skrattar så j*vla mycket, skaparen har tydligen ingen kunskap inom gamemaker alls, man sätter väl för f*n inte ut karaktärers sprites i mappen så de är fast där, man sätter ut dem manuellt i gamemaker. Ledsen för att förstöra det roliga, men nu får ni göra om mycket...

 

skaffa et liv! :angry:

Se ovanför, jag hjälper till, och skaffa en svensklektion, du lär behöva det då du inte kan stava riktigt.

 

 

jaha då. Varför säger du såhär då hela tiden att alla har förlite kunskap då. Han har förlite kunskap hit och han har för lite kunskap ditt. Stäng munnen någon gång.

 

För att jag ska hjälpa er, men ni accepterar inte min hjälp.

 

Här förstörde jag inte alls, jag sa att spritesen INTE ska vara på mappen utan man sätter ut dem i gamemaker. Snälla lille Alex, förklara hur det är att förstöra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...