Gurragu Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Men det finns inte att den går åt höger ens :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Men det finns inte att den går åt höger ens :)Det är ju bara att spegelvända den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Haha, det glömde jag xD Kör med din du :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Lite mer än halva demo 2 är klart men det kommer inte dröja dubbelt så lång tid för jag håller väldigt mycket på med spelet nu :P Och dessutom behöver jag flygplanet men Moddyzon är fortfarande i Spanien... Jag behöver någon som kan göra hur Team ... ska se ut och vad dem ska heta :o Och tänk inte "Det är bara att vänta" för jag behöver hur mycket hjälp som hälst :pinch: Ön där man landar med flyget är klar i alla fall :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Jag har ett förslag! Teamet kan heta (Team rescuer) Redigerat 16 Juni 2008 av Alexmini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Jag har ett förslag! Teamet kan heta (Team Recurser)HAHAHAHA OCH VAD f*n SKA DET BETYDA? HAHAHAHHA! RECURSER! HAHAHAH! Seriöst, vad f*n är en/a "recurser"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Det kan va ett el-team! http://i32.tinypic.com/15pitm0.png http://i28.tinypic.com/wl3m08.png @Aldrig: Det behöver inte betyda någonting speccielt, det finns ingen regel att allt man säger måste betyda nåt! T.ex. om jag säger Klomstofferupp till min kompis börjar han inte dampa som du! Redigerat 15 Juni 2008 av gurragu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 @gurran00b: Haha nej, har någon påstått det? Men att ha ett ord som inte finns som är otroligt likt ett annat är bara dumt, om du tänker själv så förstår du att det missuppfattas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag har ett förslag! Teamet kan heta (Team Recurser)HAHAHAHA OCH VAD f*n SKA DET BETYDA? HAHAHAHHA! RECURSER! HAHAHAH! Seriöst, vad f*n är en/a "recurser"? Påhittat namn din noob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Menar du rescuer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Menar du rescuer? Oj, aa ska ändra direkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 xD okej men skulle du vilha ha en..lyktstolpe eller nåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg