WASD Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 http://www.fuska.se/forum/Okl-t105580.html postat: "Igår, 22:02:49" sedan står det: "Det här inlägget har ändrats av fruesgkuas Igår, 21:58:14" Altså har trådskaparen ändrat sitt inlägg 4 minuter innan han har postat det.. Hur kan det bli så? har admin uppfunnit en tidsmaskin :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Bugg på internet? Har du aldrig vart med om det? Helt enkelt en bugg, sånt händer jämt. Redigerat 16 Maj 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) . Redigerat 21 Juli 2015 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Sorry for Offtopic: Vart f*n tog mitt förra inlägg vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Sorry for Offtopic: Vart f*n tog mitt förra inlägg vägen?Jag tog bort det då det va onödigt enlig mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) TheExecutor, nej alla inlägg går enligt fuskas klocka (tror jag) och om det skulle vart så så skulle ju både inläggstiden och ändringstiden bli te.x 10 minuter sena Redigerat 16 Maj 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Personen kan ha ändrat inlägget först och sedan skrivit ett nytt inlägg, då inläggen smälts ihop om det är samma person son skriver inom en viss tidsgräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 ja så måste det vara :) eller så har admin kommit med en tidsmaskin som jag skrev först^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 WASDs lösning verkar vettig! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 ja så måste det vara :) eller så har admin kommit med en tidsmaskin som jag skrev först^^Jag förklarade ju det för dig för länge sen i Kattgruppen, ändå startar du ett nytt ämne här? *Host*hunta fuskamynt*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 nej jag råkade posta här innan jag såg ditt svar i Kattgruppen :/ men frågan är besvarad vi kan låta denna tråden långsamt glida ner på sida 2 i forumet där ingen kollar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.