ThinkAboutIt Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jo jag har en e-postadress till detta account men jag vill göra mitt account inaktivt och göra ett nytt acount med samma e-postadress, hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Det kan du inte. Nöj dig med det du har. Eller skapat ett på en annan dator... ; | Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) kan du inte bara byta namn eller varför vill du ha ett nytt? det går att byta namn om du inte viste det Redigerat 17 Maj 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 17 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 ah tack! har bytt namn nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) har du bytt namn nu? när jag skrev mitt inlägg hette du fortfarande ThinkAboutIt? i vilket fall byter du namn här: http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Us...ODE=dname_start men din profil säger att du bytte namn från mrme99 igår 19:50 så du hittade det väl skälv :) Redigerat 17 Maj 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 17 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 tack för hjälpen! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.