Hoppa till innehåll

Banna Oaktiva Medlemmar!


Rekommendera inlägg

t.ex jag vill heta QWERTY QAZ men det finns en oaktiv användare som senast var in 2003 med det namnet. Det är inte så kul, så jag har kommit på en sak! Vi (Admin eller mods) bannar alla användare som inte har varit inne på ett halvår. Om man skulle vilja komma tillbaks till fuska.se så är det bara att göra en ny användare (modsen ip-bannar inte de inaktiva användarna) så skulle det vara mycket bättre! Vem håller med mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ja, lite kanske men sen så har kanske den här snubben haft långsemester från 2003 till nu?

om man inte har varit inne på fem år kommer man nog inte tillbaka..Om man skulle vilja det minns man väl inte ens användarnamn eller lösenord. Och så kan man ju bara göra en ny användare

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Njae, inte banna en användare som varit borta i ett halvår. För tidigt. Men om det handlar om ca fem år (som i exemplet) är det ju en annan femma.

 

Å andra sidan så är det nog inte så kul om man tagit en paus från fuska ett tag för att komma tillbaka och upptäcka att man blivit bannad. Så det får bli ett nej på denna fråga.

 

Dessutom finns användaren kvar även om den är banand, d.v.s du kan inte ta hans/hennes namn ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Njae, inte banna en användare som varit borta i ett halvår. För tidigt. Men om det handlar om ca fem år (som i exemplet) är det ju en annan femma.

 

Å andra sidan så är det nog inte så kul om man tagit en paus från fuska ett tag för att komma tillbaka och upptäcka att man blivit bannad. Så det får bli ett nej på denna fråga.

 

Dessutom finns användaren kvar även om den är banand, d.v.s du kan inte ta hans/hennes namn ändå.

ta bort då.. Men om man har t.ex ju mer fuskarank man har destulängre tid tills man blir borttagen?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Njae, inte banna en användare som varit borta i ett halvår. För tidigt. Men om det handlar om ca fem år (som i exemplet) är det ju en annan femma.

 

Å andra sidan så är det nog inte så kul om man tagit en paus från fuska ett tag för att komma tillbaka och upptäcka att man blivit bannad. Så det får bli ett nej på denna fråga.

 

Dessutom finns användaren kvar även om den är banand, d.v.s du kan inte ta hans/hennes namn ändå.

ta bort då.. Men om man har t.ex ju mer fuskarank man har destulängre tid tills man blir borttagen?

 

Låter ju lite mer rimligt faktiskt.

 

Sen är ju frågan om någon verkligen pallar ta bort så många användare för det första. Kan tänka mig att en hel del konton har skapats som inte används, sen 2003 dessutom.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

t.ex jag vill heta QWERTY QAZ men det finns en oaktiv användare som senast var in 2003 med det namnet. Det är inte så kul, så jag har kommit på en sak! Vi (Admin eller mods) bannar alla användare som inte har varit inne på ett halvår. Om man skulle vilja komma tillbaks till fuska.se så är det bara att göra en ny användare (modsen ip-bannar inte de inaktiva användarna) så skulle det vara mycket bättre! Vem håller med mig?

..och i nåt inllägg har jag sagt ta bort användarna också
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...