Gäst Logfan Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Hur kommer man in på trådar där det inte står nåt? Checka denna länken så menar jag den där det tex inte står "Musik" Kolla den där det står "Vi som är lömska kan skriva här" Hur f*n kommer man ditt?Kolla här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Kanske ett låst område eller bara mods och admins ska kunna komma in, vad vet jag? Men passar du i "Brudar" forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) först måste du vara med i "Brudar" sedan måste du vara lite datakunnig eller "lömsk" som dom kallar der för att komma vidare, om jag skulle vart med där så skulle jag kunna komma in. dom har gjort en länk men utan text, man måste ändra källkoden så att man kan klicka på länken här under har jag gjort en sån länk, citera mitt inlägg så får du se hur det ser ut: Redigerat 17 Maj 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 först måste du vara med i "Brudar" sedan måste du vara lite datakunnig eller "lömsk" som dom kallar der för att komma vidare, om jag skulle vart med där så skulle jag kunna komma in. dom har gjort en länk men utan text, man måste ändra källkoden så att man kan klicka på länken här under har jag gjort en sån länk, citera mitt inlägg så får du se hur det ser ut: j Så! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) Högerklicka på sidan och välj Visa källa. Sen rullar du ner tills du kommer till ett <a href="blablabla"> som inte har ett </a> efter sig. Sen kopierar du bara koden som står innom citateckena (i datta fallet, blablabla), och klistrar in i addressfältet! Men då måste du vara medlem i gruppen. Redigerat 17 Maj 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Högerklicka på sidan och välj Visa källa. Sen rullar du ner tills du kommer till ett <a href="blablabla"> som inte har ett </a> efter sig. Sen kopierar du bara koden som står innom citateckena (i datta fallet, blablabla), och klistrar in i addressfältet! Men då måste du vara medlem i gruppen. fel Katt :P eller det skulle vara rätt men i detta fallet är det href="#" så särför går det inte att göra på det sättet :P för mig som inte är medlem är det så, kanske funkar om man är medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Tack Katt nu kom jag in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Högerklicka på sidan och välj Visa källa. Sen rullar du ner tills du kommer till ett <a href="blablabla"> som inte har ett </a> efter sig. Sen kopierar du bara koden som står innom citateckena (i datta fallet, blablabla), och klistrar in i addressfältet! Men då måste du vara medlem i gruppen. fel Katt :P eller det skulle vara rätt men i detta fallet är det href="#" så särför går det inte att göra på det sättet :P för mig som inte är medlem är det så, kanske funkar om man är medlem Koden ändras, om man är medlem, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.