Raptomex Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Men snälla, roligt? Den sög! Eftersom att du inte fattar vad den handlar om, lmao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Men snälla, roligt? Den sög! Eftersom att du inte fattar vad den handlar om, lmao. Jo, men den sög fortfarande. Hade ingen poäng. Och dessutom suger Visual Studio. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag skulle ha skrivit i min första post att den INTE är rolig. Jag hittade inget annat bättre ställe som passade i forumet. Så därför blev det här och jag hade i huvudet att det var programeringsnördar som skulle förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag skulle ha skrivit i min första post att den INTE är rolig. Jag hittade inget annat bättre ställe som passade i forumet. Så därför blev det här och jag hade i huvudet att det var programeringsnördar som skulle förstå.Verkar då som om att bara Rapto fattade den då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Jag skulle ha skrivit i min första post att den INTE är rolig. Jag hittade inget annat bättre ställe som passade i forumet. Så därför blev det här och jag hade i huvudet att det var programeringsnördar som skulle förstå.Verkar då som om att bara Rapto fattade den då :D aah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Ärligt, var det ingen annan :huh: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Ärligt, var det ingen annan :huh: ? Jag citerar Raptomex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 (redigerat) okey, detta var ju en värdelös tråd Redigerat 22 Maj 2008 av fruesgkuas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Ärligt, var det ingen annan :huh: ? Jag citerar Raptomex... Jag tror att jag fattat den men den var ändå inte ett dugg rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Ärligt, var det ingen annan :huh: ? Nä, varför skulle någon annan tycka att den var särskillt rolig? Min hund hade kunnat göra en bättre video... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Nämen :lol: Skulle alla barn vara så smarta på riktigt så skulle dom vara den nya generationen, dom skulle vara Einsteins när dom är vuxna. Inga barn kan saker som javascript å sånt. Hom framstår ju som en riktig smart skalle där, när hon programerar å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Nämen :lol: Skulle alla barn vara så smarta på riktigt så skulle dom vara den nya generationen, dom skulle vara Einsteins när dom är vuxna. Inga barn kan saker som javascript å sånt. Hom framstår ju som en riktig smart skalle där, när hon programerar å sånt. Nä, för det är så otroligt uppenbart fejk och det är uppenbart att hon inte fattar ett dugg av det hon snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.