Hivee Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Hatar RP... Lvlade upp en orc till level 5 där, Sen kom det 2st lvl 70orcs med typ lvl 20-30gear och sa typ "mmm, what a nice day" fast med überstavning. Oj, smärtan! :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Vad gör det med det? Jag tycker bara det bidrar till spelets atmosfär. Och atmosfär är viktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) RP-servrar är nog det bästa som hänt mig under min wow-karriär. Inte nog med att man slipper allt "OMFG LULZ L2P NOOB" i trade och general channels, utan alla är mycket trevligare dessutom. Medelåldern stiger nog från 14 till närmare 25/30 på rp-servrar. Åtminstone där jag lirar. Redigerat 3 Juni 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 3 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 RP-servrar är nog det bästa som hänt mig under min wow-karriär. Inte nog med att man slipper allt "OMFG LULZ L2P NOOB" i trade och general channels, utan alla är mycket trevligare dessutom. Medelåldern stiger nog från 14 till närmare 25/30 på rp-servrar. Åtminstone där jag lirar. Vilken server lirar du på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 RP-servrar är nog det bästa som hänt mig under min wow-karriär. Inte nog med att man slipper allt "OMFG LULZ L2P NOOB" i trade och general channels, utan alla är mycket trevligare dessutom. Medelåldern stiger nog från 14 till närmare 25/30 på rp-servrar. Åtminstone där jag lirar. Vilken server lirar du på? Argent Dawn (RP) samt Vek'Nilash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 RP-servrar är nog det bästa som hänt mig under min wow-karriär. Inte nog med att man slipper allt "OMFG LULZ L2P NOOB" i trade och general channels, utan alla är mycket trevligare dessutom. Medelåldern stiger nog från 14 till närmare 25/30 på rp-servrar. Åtminstone där jag lirar. Vilken server lirar du på? Argent Dawn (RP) samt Vek'Nilash. Jag kör också på Argent Dawn, full med schysst folk och bra med RP guilds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 RP-servrar är nog det bästa som hänt mig under min wow-karriär. Inte nog med att man slipper allt "OMFG LULZ L2P NOOB" i trade och general channels, utan alla är mycket trevligare dessutom. Medelåldern stiger nog från 14 till närmare 25/30 på rp-servrar. Åtminstone där jag lirar. Vilken server lirar du på? Argent Dawn (RP) samt Vek'Nilash. Jag kör också på Argent Dawn, full med schysst folk och bra med RP guilds. Vilken fraktion kör ni? Tänkte kanske göra en char där. Kan vara roligt med folk som man åtminstone kännner till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 RP-servrar är nog det bästa som hänt mig under min wow-karriär. Inte nog med att man slipper allt "OMFG LULZ L2P NOOB" i trade och general channels, utan alla är mycket trevligare dessutom. Medelåldern stiger nog från 14 till närmare 25/30 på rp-servrar. Åtminstone där jag lirar.Jag håller med om att folket på RP-servrar är mognare. Men det brukar vara ganska tomt, och svårt att hitta grupper samt raid-guilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 RP-servrar är nog det bästa som hänt mig under min wow-karriär. Inte nog med att man slipper allt "OMFG LULZ L2P NOOB" i trade och general channels, utan alla är mycket trevligare dessutom. Medelåldern stiger nog från 14 till närmare 25/30 på rp-servrar. Åtminstone där jag lirar. Vilken server lirar du på? Argent Dawn (RP) samt Vek'Nilash. Jag kör också på Argent Dawn, full med schysst folk och bra med RP guilds. Vilken fraktion kör ni? Tänkte kanske göra en char där. Kan vara roligt med folk som man åtminstone kännner till. Jag kör på horden, finns flera Blood elfs/(vissa tillåter undeads) stora rp guilds där och många fler. :) Fast jag har ingen alliance char där så jag vet inte hur det är där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg