Garone Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Som den intelligenta rubriken lyder: Hur tar man över ett korvstånd och säljer korv i GTA IV? Har försökt jaga bort ägaren och sen ställt mig vid Korvståndet och tryckt L1 men inget händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag har bara lyckats skrämma bort korvgubben genom att kasta läskburkar på han :D Men jag vill också veta hur man säljer korv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Tror inte det går... Läste någonstans att det gick, men det visade sig att typ alla missförstod det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) I en av dom första recensionerna läste även jag att rececenten hade tagit över ett korvstånd och sålt korv. Har hur som helst aldrig prövat själv. Knappast värt besväret heller då man uppenbarligen får 5:- för varje. Redigerat 17 Maj 2008 av Cyper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 I en av dom första recensionerna läste även jag att rececenten hade tagit över ett korvstånd och sålt korv. Har hur som helst aldrig prövat själv. Knappast värt besväret heller då man uppenbarligen får 5:- för varje. Läste du möjligen Gamereactors officiella recension? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 I en av dom första recensionerna läste även jag att rececenten hade tagit över ett korvstånd och sålt korv. Har hur som helst aldrig prövat själv. Knappast värt besväret heller då man uppenbarligen får 5:- för varje. Läste du möjligen Gamereactors officiella recension? Jag läste den, Petter skrev senare att det var ett missförstånd... Jag tror inte man får 5 kronor för en korv, möjligen 5 dollar. ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Så det går inte att sälja korv? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam94 Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Det går enligt "tyresö", på ett ämne frågade nån vad som var roligast att göra på GTA IV och då sa han ta över korvstånd. "tyresö" sa att man: 1. Du tar upp en pistol och siktar på korvgubben utan att det är några poliser som ser att du har ett vapen. 2. Du ställer dig där korvgubben stog. 3. Du tar upp en korv (LT, LB, RT eller RB(kommer inte ihåg exakt vilken)) 4. Sen ger du korven till nån som vill köpa korv (kommer ej ihåg hur du ger bort korven) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Det går enligt "tyresö", på ett ämne frågade nån vad som var roligast att göra på GTA IV och då sa han ta över korvstånd. "tyresö" sa att man: 1. Du tar upp en pistol och siktar på korvgubben utan att det är några poliser som ser att du har ett vapen. 2. Du ställer dig där korvgubben stog. 3. Du tar upp en korv (LT, LB, RT eller RB(kommer inte ihåg exakt vilken)) 4. Sen ger du korven till nån som vill köpa korv (kommer ej ihåg hur du ger bort korven) Det är sant at jag skrev sådära. Men jag hade tydligen aldrig sålt korven. Bara tagit upp den. Sry för det felet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Jag har hört mer folk pratat om att de sålt korv också, så det borde ju funka på någon väg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Om det nu går så skulle jag aldrig slösa tid på att sälja korv. Inte värt pengarna som man får för besväret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jo, om man står där en dag kanske man får $10.000 :D Jag skulle nog inte göra det heller annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg