Hoppa till innehåll

Korv

Rekommendera inlägg

Som den intelligenta rubriken lyder: Hur tar man över ett korvstånd och säljer korv i GTA IV? Har försökt jaga bort ägaren och sen ställt mig vid Korvståndet och tryckt L1 men inget händer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I en av dom första recensionerna läste även jag att rececenten hade tagit över ett korvstånd och sålt korv.

Har hur som helst aldrig prövat själv. Knappast värt besväret heller då man uppenbarligen får 5:- för varje.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I en av dom första recensionerna läste även jag att rececenten hade tagit över ett korvstånd och sålt korv.

Har hur som helst aldrig prövat själv. Knappast värt besväret heller då man uppenbarligen får 5:- för varje.

Läste du möjligen Gamereactors officiella recension?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läste du möjligen Gamereactors officiella recension?

Jag läste den, Petter skrev senare att det var ett missförstånd... Jag tror inte man får 5 kronor för en korv, möjligen 5 dollar. ;:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går enligt "tyresö", på ett ämne frågade nån vad som var roligast att göra på GTA IV och då sa han ta över korvstånd.

"tyresö" sa att man:

1. Du tar upp en pistol och siktar på korvgubben utan att det är några poliser som ser att du har ett vapen.

2. Du ställer dig där korvgubben stog.

3. Du tar upp en korv (LT, LB, RT eller RB(kommer inte ihåg exakt vilken))

4. Sen ger du korven till nån som vill köpa korv (kommer ej ihåg hur du ger bort korven)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det går enligt "tyresö", på ett ämne frågade nån vad som var roligast att göra på GTA IV och då sa han ta över korvstånd.

"tyresö" sa att man:

1. Du tar upp en pistol och siktar på korvgubben utan att det är några poliser som ser att du har ett vapen.

2. Du ställer dig där korvgubben stog.

3. Du tar upp en korv (LT, LB, RT eller RB(kommer inte ihåg exakt vilken))

4. Sen ger du korven till nån som vill köpa korv (kommer ej ihåg hur du ger bort korven)

Det är sant at jag skrev sådära. Men jag hade tydligen aldrig sålt korven. Bara tagit upp den.

Sry för det felet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...