Gäst ihabba123 Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 jag kör också cod 4 utan lag men på högsta högsta blir det hackigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Men en intel pentium 4 processor kan ju f*n ta mig inte vara bättre än en dualcore processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Men en intel pentium 4 processor kan ju f*n ta mig inte vara bättre än en dualcore processor? Om den är slö kan den det. Men de nyare når P4:an inte alls upp till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Där beror det nog mest på grafikkortet faktiskt. Vi kan ta min dator som exempel: Processor; Core 2 Duo 2.66 GHz (klockad till ca 2.8GHz) Grafikkort; Sapphire Radeon HD 2600 Pro 512MB, Central klockhastighet 600 MHz, RAMDAC klockfrekvens 400 MHz (Klockad 8%, men tror det är för slött iaf) RAM; 6 Gb (behövs inte så mycket till spel) Okej och vad har du för operativsystem? och fetaste hade ju varit att skaffa ett quad processor och quad grafikkort, eller varför inte det nya nvidia tesla kortet :) lite dyrt kanske men funkar nog ett bra tag till iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.