CeZ Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Skrivet 19 Mars 2011 R.I.P Jolt :(Jo :( Starkaste energidrycken (mängd koffein) genom tiderna om jag inte minns fel. Citera
GamesDean Skrivet 19 Mars 2011 Rapport Skrivet 19 Mars 2011 Jo :( Starkaste energidrycken (mängd koffein) genom tiderna om jag inte minns fel.Cocaine är lite starkare, 280 milligram per burk. Ska testa Mtn dew White out ikväll, ska bli spännande. :P Har testat den vanliga, voltage och code red. De enda jag hittat, har bara Live Wire och Baja Blast kvar, den sistnämna finns dock bara på Taco bell. >:C Citera
Draghguggwhor Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Skrivet 31 Mars 2011 Jo :( Starkaste energidrycken (mängd koffein) genom tiderna om jag inte minns fel.Drick eXtreme cola, lika mycket koffein som i jolt. OnT: eXtreme cola. Citera
Cool2day Skrivet 31 Mars 2011 Rapport Skrivet 31 Mars 2011 :bah: min är så klart cocac cola och dr. pepper jag läskas bara när jag tänker på det Citera
IRaeven Skrivet 2 April 2011 Rapport Skrivet 2 April 2011 eXtreme Cola, Vanilla Coke och ofc vanlig cola. Citera
JJespeRR Skrivet 5 April 2011 Rapport Skrivet 5 April 2011 All läsk man blir fet o får finnar av! :yucky: :gitarr: :) Citera
Ryssfemma Skrivet 7 April 2011 Rapport Skrivet 7 April 2011 All läsk man blir fet o får finnar av! :yucky: :gitarr: :)Skulle vara kul om du la upp bevis på det.. Är det Anna Skipper du hört det av rekommenderar jag dig att byta idol. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.