Median Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Coca cola är overrated, Pepsi Max ftw :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Förut var det Sprite, men dricker ingen läsk alls nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Cola, Fanta Exotic och DR Pepper är ju gott. Bara för skojs skull postar jag en bild på världens äckligaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Cola, Fanta Exotic och DR Pepper är ju gott. Bara för skojs skull postar jag en bild på världens äckligaste. Hur smakar den? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Pepsi e gott :P Gillade fanta as mycke nar jag va liten, men nu gillar jag mer CocaCola (Eller Pepsi :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Ingefära typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Ja om "Monster Energy" gills som läsk så e det det, annars trocadero,pommac eller portello Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Ny favorit läsk^^ Champis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Ja om "Monster Energy" gills som läsk så e det det, annars trocadero,pommac eller portello Skämtar du med mig? Visst dom två första klunkarna var okej men sen...Äcklig dricka(iofs inte lika äcklig som Chino) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Vanlig fanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Pepsi. Eller om man räknar energidryck så är det klart Monster eller Hustler (eller Hulster eller va den nu heter).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Sprite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.