Median Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Skrivet 3 Juli 2009 Coca cola är overrated, Pepsi Max ftw :) Citera
MissJolly Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Skrivet 3 Juli 2009 Förut var det Sprite, men dricker ingen läsk alls nu. Citera
Jolt Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Cola, Fanta Exotic och DR Pepper är ju gott. Bara för skojs skull postar jag en bild på världens äckligaste. Citera
Fruktnystan Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Cola, Fanta Exotic och DR Pepper är ju gott. Bara för skojs skull postar jag en bild på världens äckligaste. Hur smakar den? ^^ Citera
swagzter Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Pepsi e gott :P Gillade fanta as mycke nar jag va liten, men nu gillar jag mer CocaCola (Eller Pepsi :P) Citera
Encoder Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Ja om "Monster Energy" gills som läsk så e det det, annars trocadero,pommac eller portello Citera
Jolt Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Ja om "Monster Energy" gills som läsk så e det det, annars trocadero,pommac eller portello Skämtar du med mig? Visst dom två första klunkarna var okej men sen...Äcklig dricka(iofs inte lika äcklig som Chino) Citera
zkAro Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Pepsi. Eller om man räknar energidryck så är det klart Monster eller Hustler (eller Hulster eller va den nu heter).. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.