Gäst Jiyu Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Än så länge så tror jag att Dr.Pepper är godast. :wub: Jag drömde om att det fanns Vanilla Coke i en klädaffär inatt :o Åhh, jag vill prova och smaka Vanilla Coke :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Än så länge så tror jag att Dr.Pepper är godast. :wub: Jag drömde om att det fanns Vanilla Coke i en klädaffär inatt :o Åhh, jag vill prova och smaka Vanilla Coke :( Har ni City Gross där ni bor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 (redigerat) Fanta (vanlig).Vadå Vanlig? Fins ingen vanlig fanta.. Rc Cola eller Pepsi Redigerat 30 December 2010 av MrJesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 den orginala fantan antar jag han menar.. fanta, den röda.. eller pepsi :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Än så länge så tror jag att Dr.Pepper är godast. :wub: Jag drömde om att det fanns Vanilla Coke i en klädaffär inatt :o Åhh, jag vill prova och smaka Vanilla Coke :( Har ni City Gross där ni bor? Nej, jag bor i ett alldeles för litet län och ort :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 ICA Apelsin, Den är faktiskt asgod :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Än så länge så tror jag att Dr.Pepper är godast. :wub: Jag drömde om att det fanns Vanilla Coke i en klädaffär inatt :o Åhh, jag vill prova och smaka Vanilla Coke :( Har ni City Gross där ni bor? Nej, jag bor i ett alldeles för litet län och ort :P Jag skulle inte vela smaka Vanilla Coke om jag var du, den smakar skit imo.... Jag håller mej till vanlig cola ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Frank's och Coca-cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Frank's och Coca-cola Frank's är väll inte en läsk? De har satt 18 årsgräns på energidrycker på ica. Där räknas franks som energi dryck >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 September 2009 Rapport Dela Skrivet 7 September 2009 Än så länge så tror jag att Dr.Pepper är godast. :wub: Jag drömde om att det fanns Vanilla Coke i en klädaffär inatt :o Åhh, jag vill prova och smaka Vanilla Coke :( Det vill du inte, kan jag försäkra dig om. Coca Cola är en dryck för gudar, medans Vanilla Coke är det värsta världen har producerat tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Än så länge så tror jag att Dr.Pepper är godast. :wub: Jag drömde om att det fanns Vanilla Coke i en klädaffär inatt :o Åhh, jag vill prova och smaka Vanilla Coke :( Det vill du inte, kan jag försäkra dig om. Coca Cola är en dryck för gudar, medans Vanilla Coke är det värsta världen har producerat tror jag. Smaken är som baken, alla tycker olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Smaken är som baken, alla tycker olika. No wai!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.