Musten Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 DR PEPPER!Äckligaste skiten jag druckit på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 DR PEPPER!Äckligaste skiten jag druckit på länge. YOU CAN'T HANDLE THE TASTE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lisamaria700 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Dr Pepper!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 (redigerat) Var på Ica Maxi tidigare idag och upptäckte att dom hade mycket speciellt. Dom hade tre olika Mtn Dews, Vanilla Coke, Root Beer mm. Men jag kunde inte ta mer än en så jag valde Mtn Dew Voltage. Inte något speciellt tyckte jag. Asså shit de ser underbart ut. Vad smakade det? Måste se om det finns nånstans i Sundsvall elr köpa hem. :P EDIT: Kom på att det finns ju en till sort också som jag även har provat. Den smakar rätt likt DR.Pepper. (Enligt mig iaf) http://www.americansweets.co.uk/ekmps/shops/statesidecandy/images/mountain-dew-code-red-soda-12-can-pack-563-p.jpg Redigerat 9 Oktober 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 7up Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Var på Ica Maxi tidigare idag och upptäckte att dom hade mycket speciellt. Dom hade tre olika Mtn Dews, Vanilla Coke, Root Beer mm. Men jag kunde inte ta mer än en så jag valde Mtn Dew Voltage. Inte något speciellt tyckte jag.EDIT: Kom på att det finns ju en till sort också som jag även har provat. Den smakar rätt likt DR.Pepper. (Enligt mig iaf)http://www.americansweets.co.uk/ekmps/shops/statesidecandy/images/mountain-dew-code-red-soda-12-can-pack-563-p.jpg Både den å Coke cherry smakar jävligt likt dr pepper :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 DR PEPPER! Äckligaste skiten jag druckit på länge. YOU CAN'T HANDLE THE TASTE THE PROPHET HAS SAID IT AGAIN! - word. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Dr pepper ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Volimt någonting... lila burk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Volimt någonting... lila burkDu kankse menar Vimto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 mountain dew Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Äääh. HB förfan! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.