Gäst Jiyu Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Julmust är gott, mums, de har börjat tagit in det i en del affärer här borta i urskogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 ^Här med :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 28 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2009 Vimto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Ah. Morsan tog med sig ett flak med sprite från jobbet igår :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
girlygeek Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Mer fanta pucko. :huh: Edit: Cola 4-ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackinator Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Fanta Exotic Thrill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piratebay Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 (redigerat) Fanta (vanlig) :) Energidryck : Monster Redigerat 3 November 2009 av Piratebay Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jag gillar Pommac och det kan man rimma med också! I want Pommac, in my stomach! Den äckligaste läsken är Doktor Pepper eller någon energidryck (Om det räknas som läsk.) Blä för RedBull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jag gillar Pommac och det kan man rimma med också! I want Pommac, in my stomach! Den äckligaste läsken är Doktor Pepper eller någon energidryck (Om det räknas som läsk.) Blä för RedBull! Woot? Dr. Pepper ftw, älskar den <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jag gillar Pommac och det kan man rimma med också! I want Pommac, in my stomach! Den äckligaste läsken är Doktor Pepper eller någon energidryck (Om det räknas som läsk.) Blä för RedBull! Woot? Dr. Pepper ftw, älskar den <3 Med namnet förväntar man sig någon lite mer kryddig smak, men istället får man nån jäkla marsipansmak som smakar skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 (redigerat) Jag gillar Pommac och det kan man rimma med också! I want Pommac, in my stomach! Den äckligaste läsken är Doktor Pepper eller någon energidryck (Om det räknas som läsk.) Blä för RedBull! Woot? Dr. Pepper ftw, älskar den <3 Med namnet förväntar man sig någon lite mer kryddig smak, men istället får man nån jäkla marsipansmak som smakar skit. Så du vill alltså ha en kryddig läsk? Det vore väl ändå äckligt? Redigerat 3 November 2009 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 3 November 2009 Rapport Dela Skrivet 3 November 2009 Jag gillar Pommac och det kan man rimma med också! I want Pommac, in my stomach! Den äckligaste läsken är Doktor Pepper eller någon energidryck (Om det räknas som läsk.) Blä för RedBull! Woot? Dr. Pepper ftw, älskar den <3 Med namnet förväntar man sig någon lite mer kryddig smak, men istället får man nån jäkla marsipansmak som smakar skit. Haha, det är som att säga att man förväntar sig en lite mer alkohol smak av Sprite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.