5FJSKFJSKGJES Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Pepsi är fortfarande godast, förstått? :DAbsolut. Pepsi är godare än coca cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Absolut. Pepsi är godare än coca cola!Jag tycker inte att det är någon skillnad egetligen fast det var längesedan jag drack Pepsi.Vad är det för skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Jag tycker inte att det är någon skillnad egetligen fast det var längesedan jag drack Pepsi.Vad är det för skillnad?Receptet, sötman är det som skiljer sig, vilket är lätt att känna av.Pepsi är lite sötare än vad Coca Cola är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Gillar pepsi också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Mountain dew Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Receptet, sötman är det som skiljer sig, vilket är lätt att känna av.Pepsi är lite sötare än vad Coca Cola är.Tvärtom imo ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
triforceman22 Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 coca-cola zero såklart möe godare än vanlig men bäst är ju jul/påskmust ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Mountain dewFan, hur kunde jag glömma Mountain Dew.Det är gott som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Switch Skrivet 29 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2011 Dr. Pepper!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 30 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2011 Fanta! "Fanta, Börja banta!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Pepsi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Tvärtom imo ;oAsså nja... Det är mer "Smak" i det, och lite godare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.