SonyPSP Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Jag skulle gärna vilja skaffa en manga frisyr men jag vet inte hur!! Kan ni hjälpa mig? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Det går nog inte direkt att få en perfekt mangafrisyr, men det närmaste du antagligen kan komma: Ha ett tjockt, och ganska långt hår. Färga det i någon bjärt färg. (Röd, blå osv.) Tvätta det noga med balsam och kamma det. Använd gele för att göra "taggarna" och få det att stå upp, vax kanske också behövs. Efter det, spreja det med 'förstelningssprej' för att det ska hålla sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Om du tittar noga i mörka gränder så ska du nog kunna se en springa imkring... Är det inte bättre att fråga en frisör istället? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Som ni vet så förstoras allt i mangadrawings- De har större ögon osv. Även håret är onormalt stort. Tro mig, du skulle inte tycka om att gå med sånt stort hår helt stelt av vax och gele. En riktig 'Mangafrisyr' är mindre men fortfarande i samma stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Prata med din frisör. Men asså du kommer mer se ut som en hårdrockare/punkare eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 du använder sockervatten då blir håret stenhårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Lägg i en del wax i håret, forma och woila. * Skulle rekommendera Ref 505, håller håret på plats :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkuttO Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag vill också ha manga frisyr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag vill också ha manga frisyr!suck, lycka till-,- vad är en manga frisyr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Det går nog inte direkt att få en perfekt mangafrisyr, men det närmaste du antagligen kan komma: Ha ett tjockt, och ganska långt hår. Färga det i någon bjärt färg. (Röd, blå osv.) Tvätta det noga med balsam och kamma det. Använd gele för att göra "taggarna" och få det att stå upp, vax kanske också behövs. Efter det, spreja det med 'förstelningssprej' för att det ska hålla sig. Japp Skulle säga det samma, Fast manga frisyr är nog ingen för mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 vad är en manga frisyr?Tja.. vad kan det vara? En sån frisyr som manga karaktärer har? Svårt att fatta det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 vad är en manga frisyr?Tja.. vad kan det vara? En sån frisyr som manga karaktärer har? Svårt att fatta det.. Jag tror nog han menade ett visst grammatik fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.