jk78ki Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 går det att åka med en taxi på gta4? :huh: OBS:när det inte är jag själv som kör. :) OBS:har bara gjort 5 vanliga uppdrag. :) OBS:om det går hur gör man? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 går det att åka med en taxi på gta4? :huh: OBS:när det inte är jag själv som kör. :) OBS:har bara gjort 5 vanliga uppdrag. :) OBS:om det går hur gör man? :huh: Ja, tryck LB för att vinka på en taxi, när den stannar gå mot den sen håller du in Y och väljer din destination. Om du nu har 360. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 (redigerat) okhar det på xbox 360 ska prova det när jag får tillbak det.det är på lagning.tack! Redigerat 18 Maj 2008 av nicko332 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Annars så ställer du dig mitt i gatan så kommer en taxi, den kommer stanna för att inte köra på dig. Sen är det bara att hålla inne Y för attgå in. Det är inte nödvändigt att vinka in taxin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Xbox 360: Tryck LT eller LB (har inte 360 själv och jag har glömt...) så visslar du och vinkar till dig taxin. HÅLL inne Y så sätter du dig i en taxi och sen får du välja var du ska åka. PS3: Tryck L1 så visslar du på taxin osv. HÅLL inne TREKANT så sätter du dig i taxin. Förresten, hur stryker man under text/ord? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 man måste väl klara ett uppdrag så man kan åka med en taxi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Nej, det är bara för Roman's taxi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 OBS: Det står i manualen OBS: Om du laddade ner det - fail. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rillez Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Kan man det på ps2? Ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Gta IV finns inte på ps2, Så nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg