Sidney Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Hej! Skulle lira lite Gta förut, men det funkade inte. Allt funkar bra tills man tar ett steg eller klickar på paus. Då blir bilden helt svart och inget händer, men sen när man tar ut skivan så kommer man till dashboarden som vanligt. Alla mina andra spel funkar helt normalt. Alltså, man kan starta spelet men inget mer. Någon som har nån ide på vad jag kan göra? Skulle va väldigt tacksam för all liten hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 kolla om det har repats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Det är ara en jätteliten repa. Ska åka till EbGames imorgon och kolla om jag kan få ett nytt eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 det var en repa i mitt gta4 och jag gick till eb games och fick ett nytt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 OK, hoppas det är så för mig också. Ska typ dit senare idag. Nicko332, köpte du ditt nytt eller begagnat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 t inte är det, så töm cachen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 (redigerat) OK, ska testas. ----- Har upptäckt en ny sak när jag försöker spela Gta IV. Skivan slutar snurra, så när jag pausar så får den ingen ny info och kan därför inte få upp nån nu meny. Jag kan gå ut på gatan och så fast där är det inte heller några människor, bilar mm för att mitt 360 inteförnågon nu info. Hmm, börjar lika "I am Legend"... :P Redigerat 19 Maj 2008 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 OK, ska testas. ----- Har upptäckt en ny sak när jag försöker spela Gta IV. Skivan slutar snurra, så när jag pausar så får den ingen ny info och kan därför inte få upp nån nu meny. Jag kan gå ut på gatan och så fast där är det inte heller några människor, bilar mm för att mitt 360 inteförnågon nu info. Hmm, börjar lika "I am Legend"... :P OFF-TOPIC: I am Legend äger :lol: ON-TOPIC: Byt skivan och om inte det funkar så är det väl fel på ditt xbox :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Äsch, vad är problemet? Det är ju bara att åka in till butiken du köpte det och be om ett nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Skullegöra det igår om inte mamma inte han följa med. Det ärju 18-års gräns på spelet så det ärväl bäst om en vuxen följer med då. Och så brukar de inte ta "barn" så seriöst känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Skullegöra det igår om inte mamma inte han följa med. Det ärju 18-års gräns på spelet så det ärväl bäst om en vuxen följer med då. Och så brukar de inte ta "barn" så seriöst känns det som. ett bra val, eb games brukar verkligen inte ta barn på allvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 ibland när jag kör gta IV så hörs ett ljud som typ klickar... det kommer från mitt xbox 360 och en gång så lätt ett jätte högt brumm!! Då stängde jag av mitt 360 ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.