Slasktratt Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Är det nån som spelar Warhammer i LoTR miljö? Jag gör och samlar på orcs and goblins! Ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag har det inte är spelet bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ja gör! ja har orchs&goblins, och dwarfes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ja gör! ja har orchs&goblins, och dwarfes. Vad har du för nått på Orcs and Goblins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jag ville börja men det är ju så himla dyrt! Jag kanske någon gång ska köpa ett Start Paket med Warriors Of Minas Tirith! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (Broder Kassler @ 21/03-2004 20:43:53) ja gör! ja har orchs&goblins, och dwarfes. Vad har du för nått på Orcs and Goblins? asså vilka armeer? isåfall: 1 orc warlord on boar 4 stonetroll 1 orc boar charriot 12 orc boar boys 2 night goblin fanatic 22 vanliga orc krigare (kommer inte ihåg va dom heter) o sen har ja lite mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Okej, men spelar du mycket eller? Jag köpte ett startet set sen ett till sen ett till så jag har 36 Mordor Orcs och en massa överbliven färg och så nu har jag beställt 20 Fighting Uruk Hai! Har du gjort en egen spel plan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 ja har en egen spelplan...ja har byggt den och den e typ 3 meter på enna hållet och 2 på den andra... den är ganska snyggg me vatten fall, berg, skogar, lite byggnader o en borg... o den tog typ 2 månsder o göra...(men den e grym)! dd??har du??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 ja har en egen spelplan...ja har byggt den och den e typ 3 meter på enna hållet och 2 på den andra... den är ganska snyggg me vatten fall, berg, skogar, lite byggnader o en borg... o den tog typ 2 månsder o göra...(men den e grym)! dd??har du??? Nej, inte än. Jag ska väl bygga en senare men köpte du alla vattenfall och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag spelar Warhamme FB Night elves har en j*lva massa gubbar : 1 drake ( vet inte va den heter ) 1 Hydra ca 200 spearmens ca 200 crossbowmens 5 wizzards 2 wizzards on cold one 3 assasin ca 20 cold one knight 2 chariots 4 reper bolt throwers 1couldron of blood lite mer typ Köpvärde ca 10000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Men spelar du inte LoTR Warhammer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 (Broder Kassler @ 22/03-2004 07:02:22) ja har en egen spelplan...ja har byggt den och den e typ 3 meter på enna hållet och 2 på den andra... den är ganska snyggg me vatten fall, berg, skogar, lite byggnader o en borg... o den tog typ 2 månsder o göra...(men den e grym)! dd??har du??? Nej, inte än. Jag ska väl bygga en senare men köpte du alla vattenfall och sånt? nä ja bygde up dom av papie mache (lr va de nu heter) o min kussin hjälpte mej, han e typ profs på o forma sånna saker o så!men lite saker köpte ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.