Plankan Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 (redigerat) Det nya spelet L.A. Noire har Team Bondi och Rockstar Games gjort tillsamans. Det kommer ut någon gång i 2009. Man löser brott och sånt. Man är som en detektiv. Vet ej så mycket om spelet, inget är klart. Men jag skulle vilja testa spelet! :lol: Här är trailer: YouTube - L.A. Noire Trailer. Erkänn att du vill testa den! ;) Redigerat 18 Maj 2008 av Plankan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jag erkänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jag erkänner. Bra du är en riktig man :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Tycker det verkar lite "cp" liksom. Fattar det inte liksom, ifall man ska döda och sånt OCH lösa fall så kanske det kan vara kul. Man vill ju döda lite också... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankett Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Coolt tycker jag! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Otroligt intresant var detta kan leda till. Undrar bara var trailern i "In Gameplay" eller ? (Rockstars trailers är alltid i gameplay med GTA så man undrar ju) Vi lär se några Mafia 2 vs L.a Noire i framtiden ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Otroligt intresant var detta kan leda till. Undrar bara var trailern i "In Gameplay" eller ? (Rockstars trailers är alltid i gameplay med GTA så man undrar ju) Vi lär se några Mafia 2 vs L.a Noire i framtiden ;) Hehe, Skulle ju vara kul! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.