MarMan666 Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 (redigerat) f*n vad tråkiga mina spel börjar bli.. och ja ska köpa nåt nytt, snyggt och kul spel till PC.. har någon något förslag?? Jag gillar typ snygga first person shooter spel ex) Call of duty 4 modern warfare... Redigerat 18 Maj 2008 av MarMan666 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Vilken konsol har du ? =P btw fel forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Som Pussycat sa, fel forum (vet ierförsig inte om det finns nåt passande forum för det här). Aja, välkommen till forumet iallafall. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MarMan666 Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Vilken konsol har du ? =P btw fel forum. PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Jag gillar typ snygga first person shooter spel ex) Call of duty 4 modern warfare... jo men köp Call of Duty 4 Modern Warfare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MarMan666 Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Jag gillar typ snygga first person shooter spel ex) Call of duty 4 modern warfare... jo men köp Call of Duty 4 Modern Warfare då det är ju så att ja har det och har klarat ut det och vill ha nåt nytt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 nåt BF? 2142 är rättså kul. eller Enemy Territory QUAKE Wars kanske? crysis? cs? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Vilken konsol har du ? =P btw fel forum. Vadå fel forum? Det finns inget "Övriga dataspel" forum. Så vart ska han placera det? I Cs forumet? Tycker att han placerade sin tråd helt perfekt med tanke på att det inte finns en sån typ av forum som jag beskrev. On-topic: Cs, Half-live, Half-live 2 alla episoder, BF, Call of duty (hela serien), Senaste quake (har ingen riktig koll på quake serien), Team fortress, Brothers in arms (hela serien) och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Gå till en spel butik och fråga va dom har att erbjuda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Vilken konsol har du ? =P btw fel forum. Vadå fel forum? Det finns inget "Övriga dataspel" forum. Så vart ska han placera det? I Cs forumet? Tycker att han placerade sin tråd helt perfekt med tanke på att det inte finns en sån typ av forum som jag beskrev. ....den låg i fuska.se delen innan >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Vilken konsol har du ? =P btw fel forum. Vadå fel forum? Det finns inget "Övriga dataspel" forum. Så vart ska han placera det? I Cs forumet? Tycker att han placerade sin tråd helt perfekt med tanke på att det inte finns en sån typ av forum som jag beskrev. On-topic: Cs, Half-live, Half-live 2 alla episoder, BF, Call of duty (hela serien), Senaste quake (har ingen riktig koll på quake serien), Team fortress, Brothers in arms (hela serien) och så vidare. Det heter annars "Half-life" och inte "Half-live" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Counter-Strike 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.