Hoppa till innehåll

Ett Par Frågor Bara


Gäst ihabba123

Rekommendera inlägg

Gäst ihabba123

1.jag är i den stora huvudstaden där nightelf börjar men jag vet inte vart man kan lära säg mina.

2.har kört wow i 1vecka nu och är bara lvl 10 är det dåligt? eller finns det nån annan set att gå upp i lvl?

 

tack om ni svarar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.jag är i den stora huvudstaden där nightelf börjar men jag vet inte vart man kan lära säg mina.

2.har kört wow i 1vecka nu och är bara lvl 10 är det dåligt? eller finns det nån annan set att gå upp i lvl?

 

tack om ni svarar.

tror tyvärr inte det finns någon mining trainer i darnassus. Men i darkshore ska det finnas. Sen finns det även i resten av dem stora städerna.

 

Egentligen så är level 10 på en vecka dåligt. Men iochmed att det är din första char och du inte har lärt dig allt så är det inte så konstigt om du inte är så hög level än. Efter att du spelat wow ett tag så tar du lätt level 10 på et par timmar eller mindre.

Redigerat av oddy
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

1.jag är i den stora huvudstaden där nightelf börjar men jag vet inte vart man kan lära säg mina.

2.har kört wow i 1vecka nu och är bara lvl 10 är det dåligt? eller finns det nån annan set att gå upp i lvl?

 

tack om ni svarar.

.... jag blev lvl 7 på en dag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.jag är i den stora huvudstaden där nightelf börjar men jag vet inte vart man kan lära säg mina.

2.har kört wow i 1vecka nu och är bara lvl 10 är det dåligt? eller finns det nån annan set att gå upp i lvl?

 

tack om ni svarar.

.... jag blev lvl 7 på en dag

 

Jag blev 14 på en dag så shoo =p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

5 dagars playtime 1-60 på min hunter

 

1-10 på en vecka är hyffsat för någon som precis börjat spela.

Redigerat av wAcko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...