neVah Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Tjo! Lyssnar jämt och ständigt på bandits webbradio efter bra låtar, och tyckte att jag kunde försöka här på fuska med. Jag gillar band som gör låtar där de skriker lite, inte hela låten. Banden jag lyssnar på just nu är bl.a Renegade Five Stonesilk Creed Takida Crashdiet Metallica 30 Seconds to Mars Sum41 Eminem Funeral for a friend Helloween In Flames Lovex System of A Down Nån som har ett liknande band på minnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 , Lyssna om du har hört denna låten med inflames det är den översta http://www.youtube.com/user/TranceFixi0n Ett annat band är HIM Liknande musik :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 (redigerat) Bring Me The Horizon äger checka dom =) myspace.com/bmth kolla också in Atreyu =) myspace.com/atreyu Redigerat 18 Maj 2008 av ThinkAboutIt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Gillar du Metallica slår jag avd om att du gillar Pantera, amerikansk thrash emtal då den är som bäst. tungt sound och urgrym gitarrist (dessvärre död). Låttips: Cemetery Gates Ser att du även gillar In Flames, checka då Dark Tranquillity och Soilwork som också är två melodic death metal band ifrån Göte - och och Helsingborg, DT är dock det bättre av dem om du frågar mig. Andra band jag tror du skulle gillat (utgår ifrån listan du skrivit) Pearl Jam Megadeth Rage Against the Machine Nickelback (har knappt hört något av dem själv men jag vet att de påminner om Creed) Guns n' Roses Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Panzierchrist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Cradle of filth slipknot lamb of god avenged sevenfold LOK lillasyster blood stain child in flames A Him Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Bring Me The Horizon äger checka dom =) myspace.com/bmth kolla också in Atreyu =) myspace.com/atreyu mhm, äger stort. Dock så är det ju skrik låten ut, varje låt. Inte det han letade efter tyvärr. It Dies Today The Sorrow Destroy The Runner A Static Lullaby All Thah Remains As I Lay Dying Killswitch Engage The Devil Wears Prada Trivium Underoath (halvgammlt grejs) Still Remains Caliban Avenged Sevenfold (äldre grejs) Hoppas det hjälpte (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Tittade igenom några bmth låtar och måste säga att jag inte är intresserad : / Ska däremot strax kolla igenom alla de andra ni har nämnt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 KoRn är bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Du borde nog gilla Emigrate. http://www.youtube.com/watch?v=Qti_EuktXf8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Subway To Sally In Extremo Korpiklaani Folk metal <3 Om du vill ha lite mer känsla (vilket det inte verkar som med tanke på bandet du lyssnar på men wtf...) så är det Thursday som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Slayer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.