Ludvig Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Haj jag undrar om sly 4 ska komma utt ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jag vet inte, hoppas det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 AJg tror inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag skulle tro det, men det blir nog till PS3 isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Jag skulle tro det, men det blir nog till PS3 isåfall.Och presenteras antagligen på E3 mässan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 hoppas det kommer ut jag tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
amelia Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Det kommer ett Sly 4. Det kommer till PS3 och PS2 vad jag vet. Om ni inte tror mig är det bara att Maila till Suckerpunch. Och jag hoppas att det kommer till PSP också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 läste nån stans att sucker punch planerar att göra ett sly 4 det kommer komma till ps3 och förmodligen till psp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Haj jag undrar om sly 4 ska komma utt ? Hur kan du spela det dära spelet! Värds tråkit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleolle Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 (redigerat) Jag hoppas det! Jag har alla Redigerat 9 Juni 2008 av Pelleolle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aplesos Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag gillar bara 2:an av de andra men jag köper nog sly 4 om det kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jepp! Det ska komma ut i kanske December 08 eller April 09! Om ni undrar hur jag vet det här så gå in på www.suckerpunch.com bli medlem Gå på contacts så ser du deras msn. Jag mailade och frågade om det skulle komma ut och dom svarade ja, men vi vet inte när. Det finns många olika namn dom kanske ska ha på spelet här är två som jag kom ihåg från mailet: Sly 4: Cain Of Desteny. Sly 4: Thieves of times. Så om ni undar om det ska komma ut så kommer det att komma ut!;) Dock, så kommer det i December 08 elr April 09 :( ganska sent men jag gör vad som helst för att få tag i Sly 4! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg