Hoppa till innehåll

Hur Länge Måste Man Vänta För Katten?

Gäst jeppedoli

Rekommendera inlägg

Gäst jeppedoli

Jag håller på med questet " gertrud`s cat" jag har gätt den mjölk. Sedan ska jag mata den med raw sardine men det står att den inte är hunrig. <_<

Får man behålla katten sen???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag håller på med questet " gertrud`s cat" jag har gätt den mjölk. Sedan ska jag mata den med raw sardine men det står att den inte är hunrig. <_<

Nej man får itne behålla den men man får en egen katt och det ska itne vara ''Raw Sardin'' adda mig på runescape för mer information, ---Willdyisgone--- ---ranqe pl0xer---
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jeppedoli

Men vad ska den ha? :huh:

Så nu har jag matat den. Kom på vad man skulle göra :D

Men vart finns det pinkish crates? med katter i? kan inte hitta pinkish crates :angry:

Så nu har jag matat den. Kom på vad man skulle göra :D

Men vart finns det pinkish crates? med katter i? kan inte hitta pinkish crates :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men du kan köpa en katt för 500 gp. Och den får du behålla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Norr om warlock, nära f.d wildy finns det en gammal lada som du kan hoppa över staketet på. Där finns lådorna.

Vad är "Warlock" för något?

Och det är sågverket du menade med lada :P

Och..man får en kitten när du klarat questet.. Du får samtidigt: Chocolate cake, Stew, 1525 cooking exp.

Edit:

Och när jag såg namnet på tråden så tänkte jag du mena typ Hur länge ska man vänta för fasen? eller liksom.. fattade inte att du menade "katten i gertrude's cat" :P

Redigerat av Zeq0Zeq0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...