dragon_66 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 jag har haft en i feman en vecka som satt brevid mig vet ni hur det känns :blink: :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Menar du att du hade en special lärare brevid dej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Menar du att du hade en special lärare brevid dej? en vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Jaha och vad är det för nå't konstigt med det? Det är väl bara bra om man behöver hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 En i min klass brukar ha det.men inte just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 HaHa! min kompis ska få d e franska! haha han e så j*vla kass :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jag går i en special grupp för matte... Fast matte läraren är skit schysst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Jaha och vad är det för nå't konstigt med det? Det är väl bara bra om man behöver hjälp. det var för att det var för stökig i klasen det var typ 6 som var stökiga jag var en av dom men hon satt med dom 5 andra lika mycket :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hej! Jag har inte haft det men en i min klass har det hela tiden eftersom han inte kan sköta sig, han tycker inte om det. Men som man bäddar får man ligga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Jag hade en speciall lärare i en 1 på matte en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 en som itte kan så mycket eller förstår så mycket har en extralärare i min klass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Typ 5personer i min klass har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.