Gäst EDOBEM Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Lettlands var ju asbra (piraterna :P) Björn Gustafson "Hola Belgrad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Men, vad ser ni i Finlands bidrag egentligen? Det var ju bara lam wannabe metal-rock utan syfte. Jag tänkte kommentera finalen, vilken jag såg, men jag orkar nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag hejade på Turkiet, Finland och Frankrike! Brydde mig inte alls om vilken plats Sverige kom på, gillar inte sveriges final låtar vi alltid skickar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Var det nån som orkade se på det? Eller läste ni bara i tidningen om vad hon fick för plasering? Orka kolla på det, det är ju ur-tråkigt. Min tjej- kompis kollade på det, så jag frågade henne :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Sverige har alltid dåliga låtar....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Sverige har alltid dåliga låtar.......Hehe, kommer du inte ihåg alla stora låtar, som t.ex. Waterloo, Diggey- loo, Diggey- ley?? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Såg bara det sista, när man röstade. Ukraina var ju lätt bäst! (och snyggast! B) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Sverige har alltid dåliga låtar.......Hehe, kommer du inte ihåg alla stora låtar, som t.ex. Waterloo, Diggey- loo, Diggey- ley?? :rolleyes: Och du menar att dom är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Finland borde ha vunnit, det var inte direkt en hårdrockslåt som stack ut, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Missä miehet ratsataa ftw :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Alla eurovision låtarna suger, inte kollat på detta på flera år för det är så dåligt <,< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 frankrikes bidrag är f*n kult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.