NossLoad Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag kan möjligen stå för en del av fotografierna men jag kan självklart ställa upp som en som du kallar det, 'idè spruta". Hmm, angående fotografierna, ska det vara ljusare bilder på den 'goda' delen utav staden och tvärtom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Låter väl snyggt- Mörka slummen och ljusa innerstaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag står för Design har glömt att säga det, skickade pm och har blivit "accepterad" så jag har gjort lite i Photoshop och har börjat på kodningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Det mörka kan väl vara en sjabbig förort med massa stockholmsbor och invandrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 27 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Aa något sånt. Nu har projektet stannat lite pga dator strul. Håller på att fixa det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.