Autobahn Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Har en kompis som säljer sitt Oblivion för en billig peng, men är det så bra som alla säger? Tycker väldigt mycket om Fable och vad jag har förstått så är väl Oblivion ett liknande spel? Har testat spelet lite, men vet inte riktigt. Är det så bra som alla säger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Det är lite underskattat tror jag för det är väldigt bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Tycker Oblivion är överskattat. Tycker om friheten men det är nåt i spelet som stör mig. Jag är den enda i världen som inte tycker Oblivion är grymt typ. Men köp det. Hur mycket säljer din kompis det för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 det bästa spelet som nånsin gjorts helt enkelt, man kan ba spela det om och om och om igen... 1,5 års garanti av mej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 (redigerat) Det är sjukt bra, men om du har tillgång till en PC, skaffa det till den då mods gör spelet mycket bättre. Spelet före i serien, Morrowind, är dock längre, större och bättre, enda som fattas är Oblivions grafik egentligen... Redigerat 26 Maj 2008 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 400 Speltimmar, knappt klarat ut 40% och har fortfarande inte tröttnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 400 h = 40 % Inte tröttnat :D Det visar bara hur Grymt Oblivion är :D :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Tack för alla positiva kommenterar, har nu köpt det ;). Men jag förstår riktigt inte hur man tar sig ut genom grottan, gick tills jag såg 2 st goblins. Då började de skjuta pilar på mig och då dog jag. Hittade ett svärd precis när dem andra hade gått men hur tar jag fram det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Tryck på B, bläddra till 'Vapen' fliken. Där finns svärdet, tryck bara på det för att ta på dig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 gå fram till högen med stockar och tryck på A när det står på skärmen att du ska göra det, så rullar stockarna ner och dödar dom :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ludvig Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Oblivion äger B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 330 timmar och har inte tröttnat alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.