Hoppa till innehåll

The Sims 2


Rekommendera inlägg

Jag har en familj som jag skapade.. den började med en pappa och ett barn.. sen när dem hade flyttat in så ringde jag och adopterade två barn.. och jag tyckte att dem hade så fula kläder på sig så jag gick till affären och köpte nya till dem och när jag var hemma så satte jag på dem kläderna men när man kollar på simmen nedanför skärmen så har dem samma gamla fula skjorta på sig!! :o <_< varför har den det?? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har en familj som jag skapade.. den började med en pappa och ett barn.. sen när dem hade flyttat in så ringde jag och adopterade två barn.. och jag tyckte att dem hade så fula kläder på sig så jag gick till affären och köpte nya till dem och när jag var hemma så satte jag på dem kläderna men när man kollar på simmen nedanför skärmen så har dem samma gamla fula skjorta på sig!! :o <_< varför har den det?? :huh:

Jag har samma problem! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har en familj som jag skapade.. den började med en pappa och ett barn.. sen när dem hade flyttat in så ringde jag och adopterade två barn.. och jag tyckte att dem hade så fula kläder på sig så jag gick till affären och köpte nya till dem och när jag var hemma så satte jag på dem kläderna men när man kollar på simmen nedanför skärmen så har dem samma gamla fula skjorta på sig!! :o <_< varför har den det?? :huh:

du kan klicka på en spegel och välja ''ändra utseende'' och om du inte ska ändra nåt i ansiktet men vill ha tröjan som du köpte på den där bilden så klickar du bara på bocken så ändras det :kung:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du går in på en spegel och sen utan att göra nått i spegeln försvinner det. och om det inte funkar, ta upp spegeln och klicka på nått t ex smink och sen klicka bort sminket och ta ner spegelrutan :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...