MouNtey Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Någon som kan ngt bra hemside program t.ex som Magix website maker?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Hmm?, Inte vad jag kan komma på nu. Men Sök på google. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Lär dig att programera i HTML, busenkelt, och du får sidan som du vill! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MouNtey Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Hmm?, Inte vad jag kan komma på nu. Men Sök på google. :) hehe jo det är så att jag har försökt lära mig i snart 2 år men går inte lyckat ..:PJag skaffade ett template och sedan koda jag resten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkclower Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Någon som kan ngt bra hemside program t.ex som Magix website maker?? Använd DreamWeaver eller Nvu. Det är som ända andra jag vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Även dom bästa inom HTML brukar använda program och sedan finsjustera (stavning) Microsoft har också ett program i office-paketet, det hette nog Frontpage, men prova dom som Darkclower skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Även dom bästa inom HTML brukar använda program och sedan finsjustera (stavning) Microsoft har också ett program i office-paketet, det hette nog Frontpage, men prova dom som Darkclower skrev Frontpage är dock väldigt dåligt. De flesta andra program som finns är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.