xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Som rubriken lyder, Jag la in min avatar men den visar fortfarande den Gammla hur lång tid tar det tills den visar den nya? Jag har tryckt CTRL+F5 men det hjälpte inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Som rubriken lyder, Jag la in min avatar men den visar fortfarande den Gammla hur lång tid tar det tills den visar den nya? Jag har tryckt CTRL+F5 men det hjälpte inte. CTRL+F5? Är bara f5 vad jag vet. Om din nya är en Crysis-avatar ser jag den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Japp det är en crysis avatar, Då kommer väl jag se den snart med. Tack ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Japp det är en crysis avatar, Då kommer väl jag se den snart med. Tack ! :DGå in på din press och tryck Ctrl + f5 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Japp det är en crysis avatar, Då kommer väl jag se den snart med. Tack ! :DGå in på din press och tryck Ctrl + f5 <_< Har redan gjort det men skall testa igen ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Testa rensa cachen om det inte funkar... Har du Firefox gör man det på Verktyg>Rensa ut känslig data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Nu funkar det Tack SunEspeon ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Testa rensa cachen om det inte funkar... Har du Firefox gör man det på Verktyg>Rensa ut känslig data. Eller så trycker man Ctrl+Skift+Delete, jag gillar alla snabb-tangenter^^ tänker på att det är Skift och inte Alt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Japp men nu funkar det som sagt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.