Hoppa till innehåll

Efter Shadow Temple


Rekommendera inlägg

Hej!

Jag har nyss klarat shadow temple, och gått till gerudo valley och klarat allt där.

Jag har kommit till spirit temple men de står på ormstatyer inne i templet att man måste va liten. De står typ''If you want to proceed to the past,you should return here with the pure heart of a child. och '' If you want to travel to the future you should return with the power of silver from the past.

 

Och de går inte att komma dit när man är liten för de står en sheik som blockerar att komma över bron, snälla kan NÅN hjälpa mej?

Tack på förhand<3

btw, jag har fått nayru's love.

Redigerat av ZeldaEpona
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du fått Requiem of Spirit än? :huh: den får man ju när man går ut ur templet som vuxen. Isf är det lätt. på den första stenen stod det ju " If you want to proceed to the past,you should return here with the pure heart of a child." eller hur? då går du (eller spelar Predule of Light) till Temple of Time och blir liten igen genom att sätta tillbaka svärdet i Chamber of Time eller vad det nu heter. <_< när du är liten ska du krypa igenom hålet som du inte kunde krypa igenom som vuxen och vips så är du i Spirit Temple!!! :rolleyes: :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...