Moviemaker Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 (redigerat) Jag har spelat The Movies på en dator förut och då funkade det. Men nu spelar jag på samma dator men det funkar inte! Men mellan att det funkade och inte funkade paja datorn och allting på datorn startades om. Men det funkar på en äldre dator. Snälla hjälp mig. PS. Därför jag inte tycket om att spela på den gamla datorn är p.g.a att det nästan hela tiden laggar. Det funkar på den nya datorn tills det står ATI. Sen stängs spelet det av automatiskt. Hallå? Kan någon hjälpa mig? Redigerat 22 Maj 2008 av ario10 Citera
Firecracker Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Vad är det som händer när det inte funkar? Kommer det upp något speciellt felmeddelande eller något? Förklara lite mer. Citera
Moviemaker Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 22 Maj 2008 Det bara stängs av :( ! Fattar inte. Såhär går det till: Jag startar "The Movies", och Lionhead Studios grejen visas, sen visas "Activision", sen står det någonting (kommer ej ihåg!) sen står det ATI med vit text och röd bakgrund (inget fel), sen stängs spelet bara av. Det står ingenting när jag kommer tillbaka till skrivbordet. Men när jag testar igen står det typ att The movies inte stängdes av på rätt sätt förra gången. Hoppas att du kan hjälpa mig :) . Citera
Moviemaker Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Maj 2008 Nix, Never , Aldrig. Jag fick det förra julen av min mamma som köpte det på Discshop. (tror jag! Det var någon sån där köpsajt på internet.) Citera
Moviemaker Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 23 Maj 2008 Hallå? Kan någon hjälpa? SNÄLLA HJÄLP? Citera
Khazar Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Skrivet 23 Maj 2008 IDIOT DUBBEL POSTA INTE, VI KAN INTE HJÄLPA DIG OM DU INTE SKRIVER DETALJERAT OM FELET "spelet startar inte" DUGER INTE Citera
Moviemaker Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Maj 2008 Hm, Khazar, skrev inte jag tillräckligt om felet :blink:? Citera
Gäst robloxSpelare Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Skrivet 24 Maj 2008 Hm, Khazar, skrev inte jag tillräckligt om felet :blink:? Du fattar inte du skriver dubbel post :lol: det får man inte. NOOB!!!! Citera
Moviemaker Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Skrivet 24 Maj 2008 Va? Det gör jag väl inte??? :o Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.