Hoppa till innehåll

The Movies!


Moviemaker

Rekommendera inlägg

Jag har spelat The Movies på en dator förut och då funkade det. Men nu spelar jag på samma dator men det funkar inte! Men mellan att det funkade och inte funkade paja datorn och allting på datorn startades om. Men det funkar på en äldre dator. Snälla hjälp mig.

 

 

PS. Därför jag inte tycket om att spela på den gamla datorn är p.g.a att det nästan hela tiden laggar. Det funkar på den nya datorn tills det står ATI. Sen stängs spelet det av automatiskt.

 

Hallå? Kan någon hjälpa mig?

Redigerat av ario10
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det bara stängs av :( ! Fattar inte. Såhär går det till:

Jag startar "The Movies", och Lionhead Studios grejen visas, sen visas "Activision", sen står det någonting (kommer ej ihåg!) sen står det ATI med vit text och röd bakgrund (inget fel), sen stängs spelet bara av. Det står ingenting när jag kommer tillbaka till skrivbordet. Men när jag testar igen står det typ att The movies inte stängdes av på rätt sätt förra gången. Hoppas att du kan hjälpa mig :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst robloxSpelare

Hm, Khazar, skrev inte jag tillräckligt om felet :blink:?

Du fattar inte du skriver dubbel post :lol: det får man inte. NOOB!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...