Gäst EDOBEM Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Hur sladdar man och gör en bra start?(vilken knapp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 1. Kolla i instruktonerna hur man sladdar. 2. Tryck (håll i) 2-knappen när 2:an håller på att försvinna (om använder Wii-Wheel eller bara Wii-remonten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Du slirar med B-knappen Håll inne 2:an (A) när 2:an är som störst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Som de andra har sagt: håll inne 2 när 2:an snart ska försvinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag kör gasa från början, släpp när det byter till tvåan, håll in igen, släpp när det byter till ettan, gasa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TS2 Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Hur sladdar man och gör en bra start?(vilken knapp) För att göra en bra start så ska man vänta tills 2:an håller på att försvinna alltså så här: 3 2 Tryck! 1 GO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag tror jag har fattat om 4 stycken skriver samma sak :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.