Narutofan95 Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 jag lånar pokémon ruby av en polare (har emerald men det är rätt kul att varva det igen) hur som helst så ibland på min zizzagon (som jag har döpt till zigge) kan ibland ha items på sig utan att jag har satt på nåt som te.x super potion (har inte varva det)Ultra bollar och sånt har det hänt för er? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Den pokemonen har abilityn Pick up. Den hittar saker efter strider ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 31 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 jag har aldrig slåts med han och sen kan jag få rare candys får oftast det (har han för att han kan ha cut) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Har det inte nån gång hänt att du har haft den andra i ditt team i blivit utmanad till en "double battle"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Den plockar upp saker på marken som man inte märker utan förvarning. Som Draghon sa så har den en special ability Pick Up. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 ja den har det även om man inte andvänder den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 det spelar ingen roll som sagt, om du exempel använder din Groudon(säger vi) och slåss med den en match efter den matchen så kanske Zigge håller något exempel en rare candy eller ful restore Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narutofan95 Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 coolt så det är såna saker som han hittar bara eller är det att han tar från omgivingen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Det är bara random vad den hittar. Här är en lista på saker som kan bli hittade: http://www.serebii.net/abilitydex/pickup.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Fett det viste jag inte om. Finns det andra pokemon som har den funktionen mer än zig? Om inte så kanske man ska lägga in en i sitt team. (spelar inte längre men ändå) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Fett det viste jag inte om. Finns det andra pokemon som har den funktionen mer än zig? Om inte så kanske man ska lägga in en i sitt team. (spelar inte längre men ändå) Se min länk i inlägget ovanför ditt och kolla lite längre ned så står det vilka pokemon som kan ha den abilityn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg