isMaNnen Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 DK = Låses upp när man har en karaktär över level 55. Deras första tanke var att man skulle göra en quest för att låsa upp den, Fast de har ändrat sig så att man bara ska behöva en gubbe över level 55! aja, Back to topic!
garkan Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 (redigerat) är det här meningen med mitt liv? EDIT : har alpha spelet + senaste patchen. men vad behöver jag mer? Redigerat 28 Maj 2008 av kawar0
ExorZ Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Skrivet 28 Maj 2008 DK = Låses upp när man har en karaktär över level 55. Deras första tanke var att man skulle göra en quest för att låsa upp den, Fast de har ändrat sig så att man bara ska behöva en gubbe över level 55! aja, Back to topic! Kan någon bekräfta det där? låter lite lätt... ok inge preq för BT eller Hyjal, men för Scholomance, men ändå, dom kan ju inte ha nerfat det så lätt? då kommer alla danskar göra DKs och heta GnomDKDK :angry:
g1zm0 Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Skrivet 29 Maj 2008 Det är bekräftat att du kommer kunna göra en DK när du har en gubbe på lvl 55. Du kommer kunna göra en DK per server.
Median Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Skrivet 29 Maj 2008 Kan man bli bannad på sitt riktiga account om man installerat WoTLK på sitt riktiga WoW?
WASD Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Skrivet 30 Maj 2008 DK = Låses upp när man har en karaktär över level 55. Deras första tanke var att man skulle göra en quest för att låsa upp den, Fast de har ändrat sig så att man bara ska behöva en gubbe över level 55! aja, Back to topic! Kan någon bekräfta det där? låter lite lätt... ok inge preq för BT eller Hyjal, men för Scholomance, men ändå, dom kan ju inte ha nerfat det så lätt? då kommer alla danskar göra DKs och heta GnomDKDK :angry: Ja, blizzard säger det själva i en av dom senaste filmerna om wotlk, jag har för mig att dom sa att man fick den automatiskt i level 70 men det kanske var level 55, kan tyvärr inte hitta länken till filmen...
Epoc Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Skrivet 19 Juni 2008 Jag har installerat spelet och allt och ska loggao ch gå in på realmen men då får jag WoW Error
Rekommendera inlägg