Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 komma ut nån ny gba snart? isåfall kan nån ge mig en bild på hur den komma se ut tack! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Det ska komma ut nåt nytt game boy .men jag kan inte skicka en bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 21 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 ok va kul!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Det heter Game boy all stations!! ska se om jag hittar en bild... hitta inget... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Hej! Jag har hört att det ska komma ut något sådant, skulla vara väldigt roligt isåfall :lol: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Mmm.. jag skrev ju det... den heter Game Boy All Stations (GBAS)!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Det heter Game boy all stations!! ska se om jag hittar en bild... hitta inget... Nej,det e ju GameBoy Double Screen(GBDS) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vad är gameboy all stations <_< Det skulle väl heta gameboy double screen eller :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 (Silver Star @ 22/03-2004 16:54:11) Det heter Game boy all stations!! ska se om jag hittar en bild... hitta inget... Nej,det e ju GameBoy Double Screen(GBDS) det är inget game boy det är en helt ny konsol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jag pratar om game boys... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag pratar om game boys... <_< men det gör inte vissa andra i denna länk. de skriver tex att det nya gameboyen kommer att heta gbds då kan jag bara seja att det ska bli en ny konsol som ska heta nintedo DS PS jag läste det i club nintendo DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 ja men snälla!!!! jag pratar om game boys och du pratar om en helt ny konsol!! bara dem som pratar om just game boy ska skriva nåt här!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg