Sidney Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 (redigerat) När man blir bra kómpis med någon person så får man ju en specialsak av vissa. T'ex: Att man kan köpa vapen av Little Jacob. Eller att man kan få skjuts av Roman om man vill. Skriv sånna ni kan. Lägger till alla här: Roman - Åka Romans Taxi Little Jacob - Köpa Vapen Brucie - Helikopter Kiki (på LoveMeet, Lawchick) - Tar bort Wanted level Carmen - Hälsa Packie - Bomber Redigerat 23 Maj 2008 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam94 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 När man blir bra kómpis med någon person så får man ju en specialsak av vissa. T'ex: Att man kan köpa vapen av Little Jacob. Eller att man kan få skjuts av Roman om man vill. Skriv sånna ni kan. Man får nån helikoptergrejs av Brucie(har inte fått den men har hört det på andra sidor),man kan ta bort stjärnor på Wanted level av Kiki(Man får henne på Lovemeet och där heter hon Lawchick,man får mer hälsa av Carmen (Lovemeet där med,kommer inte ihåg vad hon heter men hon är hospital nurse i yrke.Man får bomber av Packie(samma som på Brucue här).Det är iaf alla jag vet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 När man blir bra kómpis med någon person så får man ju en specialsak av vissa. T'ex: Att man kan köpa vapen av Little Jacob. Eller att man kan få skjuts av Roman om man vill. Skriv sånna ni kan.Man får nån helikoptergrejs av Brucie(har inte fått den men har hört det på andra sidor),man kan ta bort stjärnor på Wanted level av Kiki(Man får henne på Lovemeet och där heter hon Lawchick,man får mer hälsa av Carmen (Lovemeet där med,kommer inte ihåg vad hon heter men hon är hospital nurse i yrke.Man får bomber av Packie(samma som på Brucue här).Det är iaf alla jag vet :P varför har ni de där svarta runt medelandena? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 För att de som inte kommit så långt kanske inte vill veta vad som händer! <_< Jag vet men... Adam 94 du sa nästan exakt samma som tyresö sa. Han berättade om Carmen osv. Du berättade precis samma sak... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 om man inte vill veta vad som händer borde man väl ändå inte gå in här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 om man inte vill veta vad som händer borde man väl ändå inte gå in här? jo precis, eller att man inte markerar texten. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 För att de som inte kommit så långt kanske inte vill veta vad som händer! <_< Jag vet men... Adam 94 du sa nästan exakt samma som tyresö sa. Han berättade om Carmen osv. Du berättade precis samma sak... Det var jag som kopierade in det han sa. Då blir det lättare för alla att få informationen så fort som möjligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 om man inte vill veta vad som händer borde man väl ändå inte gå in här? jo precis, eller att man inte markerar texten. :meddum: Jag menar bara att... Jag vet inte... Men det är ju liksom bättre på nåt sätt :lol: ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 tyresö skrev allt som går att få av folk, finns inget mer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 om man inte vill veta vad som händer borde man väl ändå inte gå in här? Spoilertags används finns för att man skall använda dom. Man skall inte behöva vara orolig att något spoilas då man läser på ett forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg