Plankan Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Saint´s Row 2 kommer ut till Ps3 och Xbox 360, första Sint´s Row kom bara ut till 360. Realease blir 29 Augusti. Trailers ;) : Trailer - Saint´s Row 2 Tror inte att det kommer bli lika bra som GTA IV, men det är nog värt att köpas! Eller vad tycker du? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Saint´s Row 2 kommer ut till Ps3 och Xbox 360, första Sint´s Row kom bara ut till 360. Realease blir 29 Augusti. Trailers ;) : Trailer - Saint´s Row 2 Tror inte att det kommer bli lika bra som GTA IV, men det är nog värt att köpas! Eller vad tycker du? ;) Om du frågar mej så ser det ut att vara skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Håller med WallZero. Det kommer inte få det lätt på marknaden. Det kommer bli utägt av både GTA IV, Mafia 2 och massa mer skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Håller med WallZero. Det kommer inte få det lätt på marknaden. Det kommer bli utägt av både GTA IV, Mafia 2 och massa mer skulle jag tro. Allvarligt? Jag som trodde det var bra! :o . Men får jag fråga varför det är SÅ dåligt? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Känns ungefär som GTA SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Känns ungefär som GTA SA. Men det är ju Ragdoll Physic! Bra grafik! Det har inget med San Andreas att göra tycker jag. Men Whatever <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Bara en smaksak då. Men jag fastnar verkligen inte för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xDx Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Spelet blir försenat.. kommer i oktober. källa: http://www.xboxlife.com/se/news/4557/Saint...f%F6rsenat.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Ettan var bra, men jag tror tvåan kommer att bli en besvikelse. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 ettan va lite .. njaaaah :/ men kan inte vänta tills 2:an kommer ut :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 2:an är som Sa andreas, Händerna är som klumpar, Storyn suger. Vad mer finns det och tilläga ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 2:an är som Sa andreas, Händerna är som klumpar, Storyn suger. Vad mer finns det och tilläga ? :huh: har du spelat det eller? "-.- storyn på gta sa äger å de har inga klump händer. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.