Gäst Edson Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Tja jag är rätt så ny här så jag vet inte hur man ändrar bakgrunds färg kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 (redigerat) Samla ihopFuskaMynt, det gör du genom att skriva inlägg/ starta ämnen i spel forumen. När du har tillräckligt så går du in på Fuska.se affären ->Forum->Affär->Presenation. Där köper du bakgrundsfärg, här kommer en länk; http://www.fuska.se/forum/index.php?autoco...&category=7 Där köper du en bakgrundsfärg. Redigerat 24 Maj 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edson Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 okej tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 okej tack så mycket! hejsan en nykomling/noob :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Det finns ett gratissätt: [ruta=färg]Blablabla[/ruta] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Det finns ett gratissätt: [ruta=färg]Blablabla[/ruta] Det täcker inte hela bakgrunden men nästan, jag har använt det i min press om ni vill se hur det blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edson Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 okej tack så mycket! hejsan en nykomling/noob :lol: tja: ... ehh jag vet inte jaja tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 okej tack så mycket! hejsan en nykomling/noob :lol: Spam inlägg^^? Om du köper både bakgrunds färg och använder ruta så tycker jag det blir snyggt. Kolla bara i min press ^^ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.