Hoppa till innehåll

Halo?


timi3
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag skrev det nyss.

Nej, du skrev att han skulle göra en tråd ibox 360 forumet, han sa i Halo forumet...

Föresten finns det redan en sån här tråd, men för att slippa varning så säger jag Halo: combat evolved, helt klart skönast känsla.

 

jupp sry skrev fel där. Jag har ändrat mig lite Halo 3 har Bäst banor och fordonfysik så jag säger Halo 3 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker nästan att halo 2 är roligare än 3. Men halo 3 är ochså roligt... Men halo 3 suger för att det bara finns till 360. varför gorde microsoft det bara till 360 nån som vet?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Men halo combat evolved är bäst!! Har klarat ut det 5 gånger lol XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle lätt skaffa Halo 3 och klara ut det om det fanns på Xbox.. Har klarat ut 1 och 2 så jag pallar ffs inte köpa ny konsoll bara för att klara ut hela serien.. Fast min syrra's kompis hade Xbox 360 så jag testade lite där.. det var sådär så jag röstar på Halo 2. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag tycker nästan att halo 2 är roligare än 3. Men halo 3 är ochså roligt... Men halo 3 suger för att det bara finns till 360. varför gorde microsoft det bara till 360 nån som vet?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Men halo combat evolved är bäst!! Har klarat ut det 5 gånger lol XD

Och varför finns inte Super Mario Galaxy till N64? :O Nä nu är jag sur! Redigerat av Trips
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...