xSaaamii Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag skrev det nyss.Nej, du skrev att han skulle göra en tråd ibox 360 forumet, han sa i Halo forumet...Föresten finns det redan en sån här tråd, men för att slippa varning så säger jag Halo: combat evolved, helt klart skönast känsla. jupp sry skrev fel där. Jag har ändrat mig lite Halo 3 har Bäst banor och fordonfysik så jag säger Halo 3 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag tycker nästan att halo 2 är roligare än 3. Men halo 3 är ochså roligt... Men halo 3 suger för att det bara finns till 360. varför gorde microsoft det bara till 360 nån som vet? Men halo combat evolved är bäst!! Har klarat ut det 5 gånger lol XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag avskyr Halo. Det är sjukt överskattat.tycker samma här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag skulle lätt skaffa Halo 3 och klara ut det om det fanns på Xbox.. Har klarat ut 1 och 2 så jag pallar ffs inte köpa ny konsoll bara för att klara ut hela serien.. Fast min syrra's kompis hade Xbox 360 så jag testade lite där.. det var sådär så jag röstar på Halo 2. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 jag tycker Halo 2 är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 halo 2 är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 JApp 2:an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Halo äger ju :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 (redigerat) Jag tycker nästan att halo 2 är roligare än 3. Men halo 3 är ochså roligt... Men halo 3 suger för att det bara finns till 360. varför gorde microsoft det bara till 360 nån som vet? Men halo combat evolved är bäst!! Har klarat ut det 5 gånger lol XD Och varför finns inte Super Mario Galaxy till N64? :O Nä nu är jag sur! Redigerat 30 Juli 2008 av Trips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 men vad f*n xbox skulle inte klara av halo 3 grafiken och då måste de nästan göra ett helt nytt spel och om de som de nu har gjort att de bara gör det till 360 lockar det fler att köpa (tex mig:D) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Så alla vet: DE HAR SLUTAT GÖRA VANLIGA XBOX-SPEL FÖR LÄNGE SEN. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg